ISMERTETŐ


TABULA

A vállalati eszközkezelésben az adat és dokumentumkezelés olyan alapvető kulcsszavak, amelyek az operációban a teljes folyamat sikerességét meghatározzák. A hatékony eszköz menedzsment egyre több vállalat esetében merül fel. Megoldásunk a “Tabula” ügyviteli eszköz menedzsment rendszerünk, amellyel lefedhető egy cég összes eszközének adat és dokumentum nyilvántartása, adminisztrációs folyamata.

A rendszer alapja egy online, internet alapú adatbáziskezelő, amelyben különböző ügyviteli folyamatokat kezelő modulok vannak. Ezzel olyan rendszert kínálunk a vállalati eszközkezelés terén, amely választ ad a területen felmerülő mindennapi belső adminisztrációs folyamatok támogatására, egy rendszerben összesíti a megoldásokat, ráadásul maximálisan az Ügyfél egyedi igényeire kialakítva. A rendszerben lévő megoldások teljes mértékben lefedik a nyilvántartási folyamatokat mind adat, mind dokumentum menedzsment vonalon az egyszerűbb tartalomtól egészen a komplex struktúráig.



MIÉRT ÉRI MEG A TABULA RENDSZERT ALKALMAZNI A VÁLLALATI ESZKÖZÖK KEZELÉSÉRE?

  • Eszközállomány komplett nyilvántartásának lehetősége - igazodik vállalata eszközeihez, tartalmához, tranzakcióihoz
  • Testreszabott megoldások kulcssorozata - bármit, bárhogyan, bármikor
  • Dokumentum menedzsment integráció - eszközállományhoz kapcsolódó szállítói és üzemeltetői dokumentumok, szerződések   nyilvántartása
  • Automatizált megoldások sorozata - sablonok, figyelmeztetések, riportok
  • Riportok egyedi igények szerint - különböző riportok létrehozása, felhasználása
  • Előrejelzések, tervezés - prognózis az adatok alapján, eszköz menedzsment terv készítése
  • Döntéstámogató eszköz - iránymutatás, célzott, objektív tartalmak vezetői döntésekhez
  • Eszközök operatív és pénzügyi terület optimalizálása - beszerzési, üzemeltetési költségek csökkentése, értékesítési költségek növelése



„Ha egy cég nem kezeli megfelelően az eszközeit, úgy nem képes átláthatóan és hatékonyan kezelni az operációját sem.”
MacroFleet





A RENDSZER JELLEMZŐI

  • Online, internet alapú, zárt adminisztrációs platform
  • Egyszerű adminisztrációs felület, többfelhasználós környezet
  • Teljeskörű adat és dokumentum nyilvántartási lehetőség minden eszköz típusra
  • Egyéni specifikációs lehetőségek, különböző tartalmi megoldások
  • Tranzakció nyilvántartás bármilyen üzemeltetési folyamatra
  • Adat és dokumentum export, import funkció teljeskörűen
  • Egyedi, felhasználó szintű riportok manuálisan és automatikus beállítással
  • Esemény figyelmeztetés előre definiált tartalom és időciklus alapján
  • Biztonságos kapcsolat, védett hozzáférés, jogosultságok többszintű kezelése